GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

meaningfull life

meaningfull life: dit is zin- en betekenis-vol leven.

Dit is een confronterende fase waarin je rituelen gaat bekijken en herwaarderen (bv het zondagse kopje koffie met de hele familie).Je wordt wellicht eenzamer maar niet verdrietiger.

Je gaat jezelf vragen stellen:
- Wat wil ik?
- Wat kan ik doen voor de ander zonder mezelf te verliezen?
- Wat maakt mij gelukkig?
- Wordt daardoor de omgeving ook gelukkiger?
- Wat heb ik met mijn talenten gedaan?
- Help ik alleen mijn ego of mijn ziel?

Pleasant life wil consumeren.
Meaningful life wil kwaliteit....

mooie wintergedachten
2009 zal ik mijn eetpatroon onder de loep nemen, waarbij ik intentie heb vegetarisch te zijn/worden-dat wordt nog een helekluif,

think global, act local...
op naar de zelfgemaakte groentesoep

;-)

http://www.spirsoctilburg.nl/verslagen/ver%20loek%20Knippels.doc

Geen opmerkingen: