GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Mooi via CARE-via Tilburgers.nl

Troost in eenzaamheid.
Op een goede dag zijn twee dames mij komen bezoeken.
Zij droegen een zwart T-shirt met daarop in oranje letters het woord C.A.R.E.
Die afkorting staat voor: Compassie, Aandacht, Relatie en Eenvoud

Ik heb honger en jij geeft mij te eten.
Ik ben verdrietig en jij geeft mij je schouder.
Ik ben een vreemdeling, en jij heet mij welkom.
Ik heb niets, en jij reikt mij jou hand.
Ik ben eenzaam en jij komt mij bezoeken.
Ik zit gesloten, en jij geeft niet aan mij op.
Ik ben een tiener, en jij maakt tijd om naar mij te luisteren.

Als je voor één mens in je leven wat betekend hebt, dan heb je niet voor niets geleefd!

De vrijwilligers.
De vrijwilligers.

Zij zoeken geen troost maar brengen troost

Zij ontvangen door te geven
Zij vinden door zichzelf te verliezen
Zij zijn er niet op uit om begrepen te worden maar om te begrijpen
Het gaat niet om hoe lang je hebt geleefd, maar om hoe je hebt geleefd?

Ons pand bevind zich: Hendrik van Tulderstraat 4 5046 NC Tilburg
Je kunt ons bellen: 013-5321828 / 013-5365428 / 06-21116560 / 06-34503501
Mail voor algemene informatie naar: info@st-care.nl / administratie@st-care.nl

Geen opmerkingen: