GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Leuke trainers uitspraken - elkaar op weg helpen naar de duurzame (H)eerlijke wereld....

Tell me I will forget
Show me I will remember
Involve me and I will understand


Let me practise it in the good way …and I will practise it forever..


Leef alsof het je laatste dag is
En leer alsof je nog een heel leven voor je hebt (Ghandi)


De mens is wellicht nooit angstaanjagender,
Dan wanneer hij er volledig van overtuigd is dat hij gelijk heeft.


Als je te veel theorie geeft is het maar de vraag wat je deelnemers mee naar huis nemen.
Kies daarom wat Jij wil dat ze mee naar huis nemen.


Uit onderzoek is gebleken dat 43% van de onderzoeken overbodig is ;-)


Practise what you preach….”


Als je mensen wat wilt leren moet je het voorleven, zeker als trainer (Karin de Galan)


Alles wat je niet wilt ervaren, draag je met je mee! (kan ik het wel?), help je deelnemers hierbij!

Geen opmerkingen: