GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Michiel Dupuis van Het Rooie Bietje legt taken neer. Duurzaam? #Tilburg

De tekst van Ut Rooie Bietje.
15 juli
Uit vorige nieuwsbrieven heeft u al het één en ander kunnen vernemen. over de situatie van de tuin.
Per 1 augustus stoppen mijn werkzaamheden bij Ut Rooie Bietje Ook rosalie vertrekt.
Het is ons nog steeds niet duidelijk hoe het nu verder gaat.
Ik voel mij verantwoordelijk voor de tuinderij, de mnesen die er werken en u als afnemer van de groenten.
Maar ben nu niet bij machte hier in iets te betekenen. Voor vragen kunt u zich wenden tot La Poubelle.

Ik heb mij door vele mensen gestimuleerd gevoeld.
En wil iedereen bedanken voor hun steun en vertrouwen aan de tuin. Lang en mooi heb ik kunnen werken op Ut Rooie Bietje.
Groet uit de tuin, Michiel Dupuis.

Zelf weet ik niet wat dit gaat betekenen. Wel weet ik dat veel medewerkers al (te) lang in onzekerheid
leven.... Gevolgen van Nieuw Kabinet. Juist deze plek, lokaal voedselverstrekking nu erg belangrijk?
Weet iemand hoe dit verder gaat verlopen?

Godelieve Engbersen.
16 juli 2011

Geen opmerkingen: