GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

MaanScout te logeren..... leuk! Alsook leerzaam

Samen met Cheta Umrila, naar het nachtburgemeestercafé geweest, en naar de opening
van Kunstpodium T. Met een logeer op pad, zie ik weer wat een bevoorrecht leven ik heb, met een mooie flat, veel vrienden, leuke activiteiten, leuk om dit te delen....

Blog Cheta:
Voor mijn bijdrage aan het NachtburgemeesterCafe vorige week, besloot ik het publiek eén van de zes basiskenmerken van de vrouwelijke energie te laten ervaren; ik koos hiervoor “Zijn in het Moment”. De andere kenmerken zijn: Vertrouwen, Overgave, Vrijheid, Spontaniteit en Zorgen en/of Verzorgen.
http://www.femalexperience.com/nl/

Even voor de duidelijkheid: vrouwelijke energie staat niet gelijk aan “alleen voor vrouwen”! Iedereen heeft vrouwelijke energie, sommige van ons meer dan anderen; en zo is het ook met mannelijke energie. Een van de gebieden waar femaleXperience zich met name op richt is het in balans brengen van die vrouwelijke en mannelijke energie in jezelf, onafhankelijk van of je vrouw of man bent
.

Dit weekend meer schrijven over ZmS, alsook lekker de site van Transition Town bijwerken, op bezoek bij dag van de armoedebestrijding en werken bij factorium, en eten bij vrienden, krant lezen, en naar de radio luisteren, het weekend lonkt....

Geen opmerkingen: