GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

vande week Marc Marie Huijbregts gezien, I am what I am..... ja wie ben je....? ;-)

Hieronder het stuk geschreven door Marianne Williamsen
en ooit voorgedragen door Nelson Mandela.

Onze grootste angst is niet dat we onvolmaakt zijn.
Onze grootste angst is dat we mateloos krachtig zijn.
Het is ons licht, niet onze schaduw, die ons het meest beangstigt.
Wij vragen ons af:
"Wie ben ik om briljant te zijn, prachtig, talentvol, fantastisch?"
Maar wie ben jij om dat niet te zijn?
Je bent een kind van Godde bron....
Je onbelangrijk voordoen bewijst de wereld geen dienst.Er is niets verlichts aan je klein te maken
opdat andere mensen zich bij jou niet op hun gemak zouden voelen.
Wij zijn allemaal bedoeld om te stralen als kinderen.
Wij zijn geboren om de glorie .. die in ons is te openbaren.
Die is niet alleen in sommige van ons; die is in iedereen!
En als wij ons licht laten stralen,
geven we onbewust andere mensen toestemming hetzelfde te doen.
Als wij bevrijdt zijn van onze eigen angst,
bevrijdt onze aanwezigheid vanzelf anderen.
Marianne Williamson
;-)

Op het podium bij Nachtburgemeester café,
http://tilburgers.nl/?p=6980 (GO vanaf minuutje 5)
alsook bij de transition town activiteiten, in contact bij mensen/in verbondenheid voel ik die fonkelende energie, en ja ik hou die energie soms tegen, al ben er niet bang van.... want waar gaat het naar toe????

De wereld draait door, staat al op mijn wensenlijstje
De wereld duurzaam veranderen??
Iedereen gun ik genoeg licht, ruimte, tijd!
Niet vinken, maar vonken... !!

Geen opmerkingen: