GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Economic growth no longer creates happiness: [rather] unhappiness sustains economic growth

MIJN EERSTE TWITTER VERKIEZINGS-AVONDJE IS GEKOMEN.
Dáárna liet Freek de Jonge óns alle hoeken van de kamer zien.
"We zijn de weg kwijt".

Sámen.
Morgen één dag waarmee we Geschiedenis gaan schrijven, maar wélke Geschiedenis?
Zo makkelijk vanuit de bank de 'Debaters' te veroordelen.
Nog beter zélf je Duurzame stappen te zetten? Dáarna volgt de politiek de bewuste consument/ burger écht.
Er zijn zeer veel actieve groene initiatieven, die verder dan vier jaar vooruit kijken. Succes iedereen.

"Economic growth no longer creates happiness:
[rather] unhappiness sustains economic growth".

http://tinyurl.com/38znjaj

Sommige politici zijn al wel geïnformeerd over Transiton Town. Hebben het mooie
handboek kadoo gekregen.

http://tilburg.transitiontowns.nl/archief/1887


http://tilburg.transitiontowns.nl/archief/1879


Twitteren-Tweets: zomaar grasduin-Tweets.

18.00:
Thieme is wel sterk! Iedereen die Dúúrzaamheid en Cónsuminderen durft te benoemen, vind ik een Hero of the planet, tegen graaicultuur en zo.

Het D-woord komt eraan!Duurzaamheid, met vriendin morgen afgesproken sámen naar de toekomst kijken. Ik zet m'n Tweets op m'n blog! have fun.

@claudiadebreij Het D-woord komt eraan!Duurzaamheid. Heb je alle politici uitgenodigd voor je voorstelling? Ik geef ze graag jouw Show kadoo

Roemer heeft gelijk. Corrupte regimes zijn geen reden om mensen in honger te laten maar om te zorgen dat geld op juiste plek komt. #nosdebat

@claudiadebreij. Ha heb je straks licht paars haar? Paars met beetje groene lokken, en rode vlammen, nou, volgens mij denkt NL dat nu wel.
reply to claudiadebreij

Het O woord is gevallen, Olie-afhankelijkheid, veel mensen zijn bezig met duurzame wereld. Kijk eens naar: www.transitiontowns.nl, doe mee 1 minute ago via web / GodelieveTT

@claudiadebreij, Dán zijn we pas bij O, komt V-nog, Vliegtax, en Vleestax. Belangrijker nog, Claudia die de 2de kamer bij Hete Zomer krijgt.

@JeromeBalai groenlinks lijkt morgen vanaf 21.30 in De Plaats. je bent welkom. half a minute ago via web in reply to JeromeBalai

@JeromeBalai Daar ben ik voor! Nu heb ik met 1 vriendin afgesproken, kroegje vol, met ratels en chippies en fleske snor, lekker rommelen. Fun

én morgen gezond weer op.
Ik zeg Doen!

Geen opmerkingen: