GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Verder wens ik dat je groots mag dromen in 2011.

NLP formulering qua wensen.

De meeste mensen laten zich beperken door wat zij haalbaar of realistisch achten. Mijn wens voor jou is, dat je je omgeving, maar bovenal jezelf in
2011 verbaast.Niet omdat je meteen alles wat je wil bereiken ook in één keer bereikt hebt, maar omdat je zo'n grote stap richting je grote droom gemaakt hebt.
En ik wens dat je niet alleen feest viert wanneer je een doel bereikt hebt, maar dat je ook geniet van het leven tijdens de reis.
Dat je ontspanning, plezier, vreugde, blijdschap, vrolijkheid en zelfvertrouwen vindt of vergroot.

Tenslotte hoop ik dat je verlicht raakt. Niet dat er opeens een spiritueel lampje in je gaat gloeien, maar dat je het leven lichter neemt en als luch-tiger ervaart.

Tijdens het volwassen worden willen sommige mensen wel eens te serieus worden. Ik hoop dat je dat de komende tijd kan laten varen, want 2011 klinkt als een jaar waarin het goed is om minder serieus, vrijer, speelser en vrolijker te worden.
Kortom, ik wens je het allerbeste voor 2011!"


Godelieve Engbersen,
die gelooft in het dromen over een mooie (h)eerlijke duurzame toekomst.

tekst: NLP Trouw Com BV / NLP

Geen opmerkingen: