GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Als je snel wil gaan, ga dan alleen. Als je ver wil komen, loop dan samen.

Godelieve Engbersen (44) is gevraagd of ze interesse had om het op te volgen als Nachtburgemeester, hoefde ze daar niet lang over na te denken. “Dat wilde ik heel erg graag zelfs.”

Ze is van plan om veel activiteiten te organiseren onder haar Nachtburgemeesterschap. (Vrijwilligers project).
“Daarbij draait alles om de ‘V’.
De ‘V’ van vriendelijkheid, vrouwelijkheid, voelbaar, vrolijk, verrassend en vooruitkijken bijvoorbeeld.
Er zal in 2012 veel op ons afkomen, dat is duidelijk, daarom moeten we samenwerken, samen dingen organiseren.”

“Ik baseer me daarbij op een bekende spreuk:
'Als je snel wil gaan, ga dan alleen. Als je ver wil komen, loop dan samen’
 Ik wil dan tijdens mijn Nachtburgemeesterschap veel uiting geven aan samenwerken.
Samen maken we er in Tilburg een groot feest van.”

Het Nachtburgemeesterschap geldt voor de periode 2012 tot 2014.

Wil je op de hoogte blijven van de activiteiten van Nachtburgemeester Godelieve?

Stuur dan een mailtje naar nachtburgemeester.v.013@gmail.com.
Haar activiteiten zullen binnenkort ook te vinden zijn op de site van de nachtburgemeester: http://www.nachtburgemeestertilburg.nl/

Woensdag 11-01-2012: tweetup. Vanaf 17.30
de Plaats.

Actuele informatie via facebook account Nachtburgemeester Tilburg.

Geen opmerkingen: