GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Nachtburgemeester is geen bij (jaar van de bij / bezige bij) wel een vlinder!

Beste lezers van dit blog.

Via mijn mail las ik, wat ben je toch een bezige bij.
Al is het het jaar van de bij, ik voel me niet aangesproken door deze titel.
Ik ben meer een vlinder......

Via co-creatie, crowdsourcing, kennis delen, lichtvoetig dingen organiseren.
Genieten van veranderen.
Bezige bij klinkt zo 'druk'."
Ik heb het niet druk, ik ben met dingen bezig die ik leuk vind ;-)

Gedicht over een vlinder, via Pascale, die graag aanhaakt
en samen met mij in dit Nachtburgemeester project vreugdevolle, vriendelijke, vreedzame
activiteiten aanbiedt. [wordt vervolgd]

Vliegroute



Durf nederig te zijn
lager dan een worm
hoger dan een adelaar
en ga
Laat je rupsenbestaan achter
en kies voor de ruime lucht
spreid je vleugels voluit
zo vrij als een vlinder
Maar weet dat je dan iets offert
gezelschap van het oude
je vrienden veranderen
de zwaluw keert zijn rug naar de mus
je vliegt hoger dan het onbezorgde spelen
boven jou zijn er ook die nog hoger vliegen

Ga, bewust van je eigen vliegroute
in vrijheid als een adelaar
hoogzwevend,genietend van het wijdse zicht
de frisse wind van verandering strijkt langs je gezicht

Vertrouw op je koers,
beleef de cirkel van jouw innerlijke vlucht

Via Pascale:
 www.bezieldehints.nl

Geen opmerkingen: