GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Spullen delen? Handig, goedkoop, duurzaam - Ik zég Doen.

Hierbij promoot ik graag de site van Spullendelen.nl
Een goed/mooi initiatief!
Met een ecologisch, sociaal en economisch voordeel.
Er staan al allerlei leuke handige spullen op, te delen door je digitale vrienden of voor iedereen.
Neem een kijkje op deze site, en doe mee.
www.spullendelen.nl

Fantastisch om je 'tell sell' spullen te delen! ;-)
Leuk als er hier in Tilburg veel mensen zich aanmelden.
Dan kunnen we om de hoek spullen van elkaar lenen.

Verkleint onze voetafdruk!
Ga voor een quick scan van je Mondiale Voetafdruk
naar: www.duurzaamheidinactie.nl

Er zijn twee Nederlandse boeken over de
Mondiale Voetafdruk. Zie: www.janjuffermans.nl
Een ervan kun je gratis downloaden!

Vandaag ben ik mijn appartement aan het opruimen, de grote zomerschoonmaak,
en ik kom veel spullen tegen, die ik zelf maar soms gebruik en die toch heel praktisch zijn.
Wordt gepost op de site. Zomerleestip: Voskuil/7 delen!

Godelieve Engbersen,
Transition Town Tilburg.

Geen opmerkingen: