GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Een van de antwoorden, nu al, voor de 1010 quiz

Beste Blog Lezers, onze energie adviseur, is al voor mij aan het zoeken geweest.
Mocht je een energie-advies willen krijgen, dan kun je je daar bij ons voor op geven.

Het antwoord is gevonden: retourtje Cucracoa 1 persoon.
per persoon voor een retourvlucht
(416 passagiers, 88% bezettingsgraaad):
(2 * 7843.81km * 19L)/(416*0.88) = 814.2 liter

524 passagiers, 88% bezettingsgraad:
(2 * 7843.81km * 19L)/(524*0.88) = 646.39 liter

met de auto (gemiddeld 1 liter op 18km):
(2 * 7843.81km) / 18 = 871.54 liter

Het staat vast dat ik geen feitenkennis heb, qua kilowatt, aantal liters etc. Natuur-lijk ben ik ook wel, wél goed geïnformeerd in algemene zin. Door het lezen van boeken van Transition Town, Low Impact Man, etc. We zullen het zien.
De avond heeft in ieder geval al aandacht gekregen in de media. Dat is niet verkeerd.
Morgen avond zal ik Pauw, als dat mogelijk is, ook het boek geven, en vragen eens wat minder de cynische journalist uit te hangen. Dat is wel zó'n makkelijke poze.
We hebben mensen nodig, die de grote verandering mee gaan dragen.

Vandaag is mijn YouTube Kanaal op een mooie plaats gepubliceerd.
Namelijk bij TilburgZ, duurzame organisatie's.

Hierbij ook filmpjes over 'Peak-Oil', Transition Town, MaanScout, en ook over Graancirkels. Waarom zou ik graancirkels opnemen in mijn duurzaamheids You Tube Kanaal????

Godelieve, actief bij Tilburg Transition Town, en 101010

Geen opmerkingen: