GodelieveTT

Follow GodelieveTT on Twitter

Help Andre de Jonge de berg op, en Godelieve van wat kiloos af ;-)

breng Andre naar de top!
op weg naar de Cho-Oyu (8201 m) in Tibet!

Andre de Jonge is schoonmaker, deelnemer aan de dag van de Verborgen Talenten in het St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg. Hij is tegelijkertijd ook hét voorbeeld dat er meer zit achter een blauw pak. Andre’s grote passie is alpinisme. Hij heeft onlangs nog de Aconcagua (6962m) in Argentinië beklommen. Op zich een hele prestatie, maar helemaal als je zoals André de ziekte van Huntington hebt.
Door middel van zijn beklimmingen zoekt Andre sponsors die het mogelijk meer geld voor onderzoek naar de ziekte van Huntington op tafel te krijgen.
André heeft al de Alaska Denali (6194m), de Mera Peak (6466m) in Nepal en dus de Aconcagua (6962m).Maar hij gaat steeds hoger, zijn nieuwste uitdaging is de Cho-Oyu (8201 m) in Tibet, dicht bij Mount Everest.
Andre heeft slechts één doel voor ogen, de top!


http://www.andredejonge.com/Site_2/Welkom.html

Wij gaan Andre ook helpen deze tocht mogelijk te maken.
Heb je ook ideeën voor sponsoring, laat je dat mij dan weten?

Zelf zie ik wel iets in een wedstrijd met competitie element.
Daarom ga ik in de maand november eens eenvoudig, en sober leven.
Een maand lang geen vlees eten, en geen alcohol drinken.
Idee ook vaker te gaan wandelen, zelfs zwemmen staat op mijn actieplan (!!).

Idee dat ik wellicht 3 kg kan minderen in gewicht. Hiervoor wil ik graag gesponsord worden. Het geld gaat naar Andre de Jonge. Sinds vandaag word ik al per kg verdwenen gewicht gesponsord door mijn Zus.
Godelieve als KiloKnaller ;-)
Extrinsieke motivatie werkt misschien beter dan de intrinsieke motivatie.
Het sober en gezond leven, doe ik nu niet voormezelf maar om een bijdrage te leveren aan de sportieve prestatie van Andre.

Maand niet drinken in november, dat doen we met een hele clup mensen
De NAN week is een leuk initiatief uit Rotterdam.



NAN 2010 - een maand zonder alcohol!
Ook dit jaar gaan wij weer de uitdaging aan om een maand lang geen druppel alcohol te nuttigen. Vorig jaar was het een succes en heeft het ons persoonlijk (en vele met ons) veel goeds gedaan. We voelde ons fitter, gezonder en een bijkomend voordeel, we werden productiever.
Jij doet dit jaar toch weer mee!!!
Meld je dan aan via Facebook en deel dit met al je vrienden, familie, collega's en vage kennissen. Laat me weten als je ook meedoet!

Samen een keer wandelen?
Ik zeg Doen!

Godelieve

Geen opmerkingen: